![]() |
Rebelött
S'ciau a tücc.
Mi sùn nöff del forum, me g'ho 21 ann de bagain cunt la FS. G'ho scuvèrt stu sit cunt la collaboraziun del gugöol (sòci 8) ) e me sün iscrivüü. La fòbia la sè manifestàda quand ca gh'è l'ero più se piscinin e andavi a scöra, cunt i prublemi tücc i mattin ca me venivan per pagüra di star mal (nausea).In tütt i modi sün riuscì a cjapa ul diploma e adess sto a cà tütt el dì a fà un cassù; la và minga begn stà röbb chi ! G'ho scrivùù la presentaziun in dialètt ca stàsira mi senti balabiött. Butta là ! :twisted: Adess l'è tröop tardi e sò minga ca alter scriv. L'è stà verameent un piacer trüva vö olter e spero ca si diventi söci. Di noeuva s'ciau a tücc balössi. |
Puoi riscrivere senza usare il dialetto?
|
Re: Rebelött
Quote:
hasta la vista rebellot, me hai fatto passar la depression, comunque a parte gli scherzi, benvenuto nel forum e buona pasqua |
benvenuto rebelott...spettacolare entrata in scena!!
|
Quote:
|
Dev'essere milanese
|
Quote:
Benvenuto e ..... Va a ciapà i ratt. ... |
Finalmente capisco!! :lol: Welcome!
|
S'ciau sòci 8)
Grazie del caloroso benvenuto ke mi avete dato. Leggendo i vostri post si kapisce ke siete ragazzi ingamba e penso ke i vostri interventi e consigli siano molto utili per trovare la strada giusta per uscire da sta robb. Quote:
Quote:
|
Ciao!
Vabbè, qualcosa ci ho capito..... :? Benvenuto socio!! (???) :D |
Quote:
|
ciao benvenuto! :)
|
Quote:
rebellot ci stai prendendo per il culo? |
Tutti gli orari sono GMT +2. Attualmente sono le 09:20. |